مرکز خرید نیایش کجاست؟ | همه چیز درباره مرکز خرید نیایش مال تهران

مرکز خرید نیایش که به آن مجتمع بام لند نیایش یا نیایش مال نیز می گویند، اخیرا در محله جنت آباد تهران افتتاح شده است. برای آشنایی با مرکز خرید نیایش با ویکی گردی همراه باشید.

مرکز خرید نیایش
ویکی گردی:

مرکز خرید نیایش یکی از مراکز خرید تازه تاسیس در تهران به حساب می آید که در شمال غرب تهران واقع شده است. مرکز خرید نیایش علاوه بر فروشگاه های مختلف و متعدد، دارای چند سینما، رستوران و کافه و همچنین آمفی تئاتر و سالن گیمینگ می باشد، برای آشنایی بیشتر با امکانات و جزئیات مرکز خرید نیایش، تا انتهای این مقاله همراه ویکی گردی باشید و با مرکز خرید نیایش به خوبی آشنا شوید.

مجتمع تجاری نیایش، مهم‌ترین مرکز تجاری شمال غرب تهران

مرکز خرید نیایش

وجود بیشترین مجتمع‌های تجاری، تنوع بالای اجناس اصل از برندهای معتبر و تنوع محصولات از نظر قیمت و کیفیت، شهر تهران را از نظر موقعیت تجاری به یکی از مهم ترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. این شهر دارای مجتمع‌های تجاری مختلفی است که علاوه بر خرید شهروندان تهرانی، مرکز خرید بسیاری از مردم در شهرهای دیگر ایران هم هستند که خرید خود را به صورت آنلاین یا با سفر به تهران به صورت حضوری در مجتمع‌های تجاری انجام می‌دهند.

همه این مسائل موجب شده که در کنار مجتمع‌های تجاری مختلفی که در حال حاضر در تهران فعال هستند، همه ساله پروژه‌های زیادی در زمینه احداث مجتمع‌های تجاری در این شهر شروع به کار کنند که یکی از آن‌ها مجتمع تجاری نیایش است. این مجتمع در حال احداث یکی از بزرگترین پروژه های شمال غرب تهران است تا جایی که بسیاری از کارشناسان معتقدند، مجتمع تجاری نیایش، مهم‌ترین مرکز تجاری شمال غرب تهران خواهد شد. این مجتمع تنها یک مرکز تجاری نیست، بلکه در کنار فروشگاه های متعدد، امکانات رفاهی مختلفی هم در آن لحاظ شده است. مجتمع تجاری نیایش یکی از بهترین مراکز برای سرمایه گذاری در شهر تهران است و لازمه انجام این کار، آشنایی بیشتر با مجتمع نیایش و جزئیات مربوط به آن است.

 

مرکز خرید نیایش مال چه معماری دارد؟

مرکز خرید نیایش

ایرانی‌ها ید طولایی در هنر معماری دارند. دیرینگی هنر معماری در ایران به حدود ۵ هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. ناگفته پیداست هنری با چنین دیرینگی، جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مردمان ایران‌زمین پیدا کرده است. به همین دلیل معماران معاصر ایرانی، تلاش بسیاری برای حفظ زیبایی معماری ایران انجام می‌دهند. ماحصل این تلاش را در ساختما‌ن‌هایی مشاهده می‌کنیم که در کنار حفظ اصالت معماری ایرانی، از ویژگی‌های معماری مدرن نیز بهره گرفته‌اند. در این زمینه می‌توان به مرکز خرید نیایش مال اشاره کرد. نمای بیرونی این مرکز خرید به اندازه‌ای تماشایی است که نظرها را به خود جلب می‌کند. معمارانِ خوش‌سلیقه ایرانی، برای نمای بیرونی نیایش مال از طراحی قلعه‌های ایران باستان بهره گرفته‌‌اند. به لطف این طراحی، نیایش مال نمایی از برج‌و‌باروی قلعه‌های کهن را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

 

بخش‌های مختلف مجتمع تجاری نیایش

بخش‌های مختلف مجتمع تجاری نیایش هر کدام دارای کاربری به خصوصی هستند. آشنایی با بخش‌های مختلف مجتمع تجاری نیایش به خصوص برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این مجموعه را دارند، الزامی است تا بستر سرمایه گذاری خود را مشخص کرده و بسته به بودجه و توانایی مالی بهترین آن را انتخاب کنند. در ادامه به معرفی دو بخش مهم این مجتمع یعنی بخش‌های تجاری و تفریحی آن می‌پردازیم.

۱. مرکز خرید نیایش

مرکز خرید نیایش

مرکز خرید نیایش این مجتمع که بیشتر با آن شناخته می‌شود، دارای ۴۵۰ واحد تجاری است که زمینه فعالیت آن‌ها بیشتر مشاغل مانند خرده فروشی پوشاک، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، محصولات و لوازم خانگی، لوازم برقی و کاربردی آشپزخانه، سرویس و کالای خواب، محصولات تزئینی و لوازم دکوراتیو، کیف، کفش و اکسسوری‌ها، ساعت، جواهرات و بسیاری محصولات دیگر می‌باشد. این مجموعه با برخورداری از متنوع‌ترین فروشگاه‌ها که در ۵ طبقه تجاری فعالیت می‌کنند، قابلیت ارائه خدمات به انواع کسب و کارها را دارد.

یکی از ویژگی‌های این مجتمع در بخش مرکز خرید نیایش و واحد تجاری آن، طراحی و معماری لوکس و منحصر به فرد آن است. برخلاف بسیاری از مجتمع‌های تجاری سبک طراحی و معماری داخلی این مجتمع ترکیبی از مدرنیته و سنتی است. پنجره‌های بلند با طاق دایره‌ای، ستون‌های دارای گچ‌بری از نمادهای سنتی در معماری این مجموعه و رنگ پردازی نمای داخلی با رنگ های مشکی، سفید و قرمز از نمادهای سبک طراحی مدرن در بخش تجاری مجتمع نیایش هستند.

 

۲. امکانات رفاهی

در ادامه با برخی از امکانات رفاهی مجتمع آشنا می شوید.

  • مرکز خرید
  • سالن گیمینگ
  • باشگاه ورزشی
  • کافه و رستوران
  • پردیس سینمایی
  • سالن برگزاری همایش

همان‌طور که گفته شد تنها یکی از بخش‌های مختلف مجتمع تجاری نیایش به واحدهای تجاری و فروشگاه‌های آن اختصاص دارد و دیگر بخش مهم آن، امکانات رفاهی است که به طور مجزا با نام بام لند نیایش شناخته می‌شوند. از جمله مراکز تفریحی اختصاصی این مرکز می‌توان به سالن گیمینگ آن اشاره کرد. این سالن مجهز به انواع دستگاه‌های بازی دیجیتالی به روز دنیا است و بازی‌های آن هم برای کودکان و نوجوانان و هم برای بزرگسالان قابل استفاده هستند. باشگاه ورزشی بام لند نیایش با امکانات فراوان ورزشی از بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها گرفته تا حضور مربیان اختصاصی و با موقعیت مکانی مناسب در بام مجتمع، از دیگر امکانات رفاهی این بخش از بام لند نیایش هستند.

از دیگر امکانات رفاهی مجتمع تجاری نیایش که به طور ویژه طراحی شده و تمام دستگاه‌ها و تجهیزات موجود در آن از به روزترین مدل‌های دنیا هستند، پردیس سینمایی نیایش است. این پردیس با ظرفیت مناسب، برخورداری از صندلی‌های راحت و طراحی داخلی مناسب پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما است. بخش دیگری از این مجتمع به کافه و رستوران آن اختصاص دارد.

 

۳. بخش اداری و همایش‌ها

مرکز خرید نیایش

در مجتمع نیایش قسمتی دیگر به بخش اداری و همایش‌ها اختصاص داده شده است. در این بخش واحدهای اداری مجتمع که نظارت بر کل مجموعه را به عهده دارند و مرکز معاملات عمده برخی برندهای فعال در مجموعه نیز هستند، فعالیت می‌کنند. واحدهای اداری هم مانند بخش تجاری به شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این مجتمع رهن و اجاره داده می‌شوند. در دیگر قسمتی از مجموعه سالن همایش‌ها اختصاص دارد. این سالن با ظرفیت بالا، پذیرای برندهایی است که قصد برگزاری همایش‌ها و ایونت‌های کاری در فضایی شیک و لوکس را دارند.

 

مرکز خرید نیایش مال چه سرگرمی‌هایی دارد؟

نیایش مال، پردیس سینمایی مجهزی برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های روز دنیا فراهم کرده است. این سینما با داشتن تکنولوژی پیشرفته و صندلی‌های راحت، تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را برای تماشاگران فراهم می‌کند. علاوه بر سینما، باشگاه ورزشی بزرگ و کاملی نیز در نیایش مال قرار دارد که امکانات مختلفی را برای علاقه‌مندان به ورزش ارائه می‌دهد. باشگاه ورزشی که از آن صحبت می‌کنیم، در طبقه بالایی نیایش مال تعبیه شده است. به همین دلیل این باشگاه منظره‌ای بسیار تماشایی بیش روی ورزشکاران قرار می‌دهد.

 

مرکز خرید نیایش مال میزبان چه مراسمی است؟

نیایش مال برای برگزاری رویدادها و برنامه‌های فرهنگی نیز فضای مناسبی را فراهم کرده است. در این مرکز خرید سالن همایشی بزرگ وجود دارد. برنامه‌های سرگرم‌کننده و مراسم فرهنگی مختلفی در این سالن همایش برگزار می‌شود. از آنجایی که قسمت مهمی از کاربرد نیایش مال، تجاری است. شرکت‌های تجاری فرصتی پیدا می‌کنند تا با برگزاری همایش‌های کاری و جلسه‌های مهم در نیایش مال، ارتباط خود با مشتریان و همکاران را گسترش دهند. این برنامه‌ها و رویدادها باعث می‌شوند که مرکز خرید نیایش مال به یک مکان فرهنگی و هنری تبدیل شود که می‌توانید در آن از آثار هنری و فرهنگی لذت ببرید.

 

مرکز خرید نیایش مال در چه ساعت‌‌ها و روزهایی باز است؟

درهای نیایش مال در تمامی روزهای سال، حتی روزهای تعطیل، از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریان باز است. به لطف چنین ساعت کاری، هر زمان در طول روز که هوس خرید به سر مشتریان زد، می‌‌توانند با خیال راحت راه نیایش مال را در پیش بگیرند.

 

اطلاعات مرکز خرید نیایش تهران

آدرس مرکز خرید نیایش: تهران، جنت آباد مرکزی، نرسیده به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، مجتمع تجاری نیایش.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر