خصوصیات بد متولدین هر ماه | متولدین دهن لق | ویژگی های بد متولدین هر ماه

رازتو هیچ وقت به متولدین این ماه نگو!! | دهن لق ترین افراد متولد کدوم ماهن؟

از خصوصیات منفی افراد متولدین هر ماه میتوان به نگه نداشتن رازهایی که دیگران به آنها میسپارند اشاره کرد اما این خصلت در متولدین کدام ماه ها پر رنگ تر است.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

درمیان متولدین 12 ماه سال، برخی از متولدین هر ماه نسبت به دیگران، توانایی کمتری در رازداری دارند که در این بخش از متولدین هر ماه به آنها اشاره شده است. البته که بحث طالع بینی  و متولدین هر ماه سایت ویکی گردی  بیشتر جنبه سرگرمی دارد و چندان نمی توان در موردش مطمئن بود.

خرداد

یکی از خصوصیات منفی بارز متولدین خرداد ماه، علاقه آنها به شایعه پراکنی و غیرقابل پیش بینی بودنشان است؛ خصلتی که آنها را در مسیر انجام هر رفتار نامناسبی درمورد راز پنهان شما قرار میدهد، پس بعد از گفتن راز پنهان تان با یک خرداد ماهی، از مخفی ماندن آن چندان هم مطمئن نباشید.

پیش‌بینی‌ های عاشقانه برای متولدین هر ماه در سال 1403

فروردین

در خوبی و مهربانی فروردین ماهی ها شکی نیست اما اگر خاطرتان باشد، در مطلب خصلت های بد متولدین ماهها گفتیم که فروردینی ها بدلیل اینکه زود از کوره در می روند، ممکن است گاهی رفتاری انجام دهند که برای شما ناخوشایند و حتی غیرقابل باور باشد. شاید یکی از همین رفتارها افشای راز شما باشد که او از سر عصبانیت ناگهان به زبان آورده و شما را دچار مشکل سازد پس بهتر است در گفتن اسرار خود با فروردین ماهی ها کمی احتیاط کنید.

مرداد

متولدین مرداد بدلیل احساساتی بودن بیش از حدشان، گاهی کنترل افکار و کلامشان را از دست میدهند و این مسئله گاها منجربه افشای رازی که نزد آنها به امانت گذاشته شده است، می شود. نه اینکه یک مرداد ماهی عمدا بخواهد راز شما را برملا کند ولی وقتی احساسات بر او غلبه می کند، کاری از دستش ساخته نیست.

خوش بین ترین افراد متولد کدام ماه اند؟

مهر

یکی از بدترین ویژگی های مهر ماهی ها این است که حتی با افرادی که اصلا نمی شناسند، سر صحبت را باز کرده و در مورد زندگی خود و دوستان شان صحبت می کنند. گاهی برای یک مهر ماهی مهم نیست مخاطبش کیست، بلکه تنها چیزی که اهمیت دارد گوش شنوایی است که از آن فرد در اختیار دارد. حالا با توجه به آنچه گفته شد میتوانید در مورد مخفی ماندن رازتان نزد یک مهرماهی قضاوت کنید.

اسفند

در اینکه اسفندماهی ها برای دیگران ارزش قائلند و حتی گاهی در کمال حیرت زندگی خودشان را فدای دیگران می کنند، هیچ شکی نیست ولی بدلیل شخصیت خاصی که دارند هیچ اطمینانی نیست که در برابر وسوسه افشای راز شما بتوانند مقاومت کنند.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر