شخصیت شناسی ژانر فیلم | تست شخصیت شناسی فیلم

ژانر فیلم مورد علاقت رو بگو تا راز های شخصیتت رو بهت بگم !

انتخاب فیلم و ژانر مورد علاقه، دریچه‌ای به سوی دنیای درون و شخصیت ما می‌گشاید. با ما همراه باشیت تا به شخصیت شناسی از روی فیلم مورد علاقه بپردازیم.

S8DVxe40ZmNP
ویکی گردی:

به مسابقه شخصیت شناسی ژانر فیلم ستاره خوش آمدید! آیا می‌دانید که سلیقه تان در فیلم چه چیزهایی در مورد شما می‌گوید؟ خوب، امروز به این تست شخصیت شناسی ژانر فیلم می پردازیم. در این تست، ما انواع مختلف ژانرهای فیلم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا از این شخصیت شناسی جالب لذت ببرید.

در میان فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه، اکشن، کمدی، انیمیشن، پر رمز و راز و علمی تخیلی به کدام علاقه دارید؟

یه از اشکال هندسی رو انتخاب کن تا شخصیت مخفیت رو بگم + عکس

عاشقانه:

افرادی که عاشق فیلم‌های عاشقانه هستند اغلب در آسمان‌ها به سر می‌برند و به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارند. آنها به عشق در هر نگاه اعتقاد دارند.

آنها همه چیز را با عینک‌های زیبا و مثبت می‌بینند و روی قلبشان حساب می‌کنند تا آن‌ها را هدایت کنند. این افراد از اینکه احساسات دیگران را درست درک می‌کنند، خوشحال می‌شوند.

وقتی می‌بینند یک نفر خوشحال است، آنها هم خوشحال می‌شوند! و لگر یک کلمه برای توصیف آنها وجود داشته باشد، آن‌ها یک انسان “خوشبین” هستند و همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند.

اکشن:

افرادی که فیلم‌های اکشن را دوست دارند، معتاد آدرنالین هستند. این افراد همیشه به دنبال ماجراجویی هستند.

آنها هیجان و تجربیات جدید را دوست دارند. این افراد گاهی اوقات کمی دیوانه می‌شوند؛ آنها همیشه آماده هر چالشی هستند و هرگز ترسی از رویارویی با ریسک‌های زندگی را ندارند. شاید اسم آن را شجاعت بگذارید، یا شاید حماقت، اما در هر صورت، آنها همان افرادی هستند که می‌خواهند در شرایط سخت در کنار شما باشد.

کمدی:

افرادی که از فیلم‌های کمدی لذت می‌برند همیشه اهل خنده و سرگرمی هستند. آنها اجتماعی هستند و دوست دارند دیگران را در هر زمانی بخنداند. اگر خنده بهترین دارو است، پس این افراد، داروی کافی برای درمان کل شهر شما را دارند.

اگر به کسی نیاز دارید که همیشه در حال خوش گذرانی باشند؛ با این افراد معاشرت کنید. آنها هرگز زندگی را جدی نمی‌گیرند و از هر خاطره ای، شادی به وجود می‌آورند.

انیمیشن:

افرادی که عاشق انیمیشن هستند اغلب افکاری بزرگ‌تر از ذهنشان دارند. روح آنها به اندازه روح یک پرنده است و کنجکاوی زیادی دارند. این افراد خلاق هستند و در این زمینه بیشتر از هر شخص دیگری خلاقیت به خرج می‌دهند.  

نحوه چیدن تخم مرغ ها رازهای شخصیتتون رو لو میده! + عکس

پر رمز و راز:

افرادی که از فیلم‌های پر رمز و راز لذت می‌برند، تحلیل‌گر و متفکر هستند. اگر پازلی وجود دارد که باید حل شود، پس این افراد شروع به کار می‌کنند، آنها می‌توانند به راحتی همه قطعات را کنار هم بگذراند و به جواب هر معمایی برسند.

علمی تخیلی:

افرادی که عاشق داستان‌های علمی تخیلی هستند از یادگیری لذت می‌برند. آنها همیشه در مورد دنیای اطراف و نحوه کار همه عناصر کنجکاو هستند، بنابراین به سمت فیلم‌هایی که تخیلی ترند جذب می‌شوند. این افراد عاشق انتقاد وقایع و تجربیات زندگی هستند.

حس هیجان این تست  را برای خود نگه ندارید؛ نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در بخش نظرات در مورد آن با ما حرف بزنید.

منبع: فرتاک نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر