هتل ویدا کیش | هتل پنج ستاره کیش

لوکیشن هتل ویدا کیش | اطلاعات کامل + آدرس و تلفن

هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل های ایران است که هتلی نسبتا جدید نیز به شمار می رود. اگر قصد سفر به کیش و اقامت در یکی از بهترین هتل ها را دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد این هتل را کسب کنید.

هتل یدا کیش
ویکی گردی:

هتل ویدا کیش یکی از هتل های پنج ستاره کیش است که اغلب به عنوان چهارمین هتل برتر در این جزیره شناخته می شود. این هتل با موقعیت مکانی عالی در سال 1396 احداث گردید و پس از آن توانست جایگاه بالایی در بین هتل های کیش به دست آورد. قرار گرفتن در قلب جزیره کیش و نزدیکی به اماکن تجاری و تفریحی از امتیازات ویژه هتل ویدا کیش محسوب می‌شود. هتل ویدا کیش در فاصله بسیار کمی از ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. فضای هتل ویدا کیش بسیار زیبا و تمیز می باشد از این رو اقامت در آن قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود. هتل ویدا کیش که همچنین از هتل‌های لوکس کیش نیز می‌باشد، هر ساله پذیرای جمع کثیری از گردشگران عزیز می باشد که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در تور کیش انتخاب می کنند. اگر شما نیز علاقه مند هستید در یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. اینگونه می توانید با اطلاع کامل از تمامی بخش های هتل، رزروی مطمئن را انجام دهید.

امکانات هتل ویدا کیش

واحدهای اقامتی هتل ویدا

 هتل مدرن و زیبای ویدا کیش دارای ساختمانی 10 طبقه با 144 واحد اقامتی است. هر یک از این واحدهای اقامتی چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارند و مجهز به جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات رفاهی هستند. هارمونی میان دکوراسیون و وسایل داخل هتل و اتاق های آن به حدی زیبا است که موجب می شود اقامت در این اتاق ها خیلی لذت بخش باشد و مهمانان هتل بتوانند اقامتی مملو از آرامش را در این واحدهای اقامتی تجربه کنند. در اتاق های این هتل مهمانان می توانند هنگام استراحتی دلنشین، از آرامش ویوی دریا نیز لذت ببرند.  اتاق های هتل ویدا کیش مجهز به امکانات رفاهی و دیزاین شیک می باشند.

از جمله امکانات در اتاق های هتل ویدا کیش می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور، روم سرویس و ... اشاره نمود. با وجود این امکانات می توان با خیال آسوده و بدون هیچگونه دغدغه ای به استراحت در کنار عزیزان خود بپردازید و ساعاتی را از مشکلات روزانه دور شوید.

هتل ویدا کیش

رستوران و کافی‌شاپ هتل ویدا

رستوران هتل ویدا کیش در طبقه اول هتل واقع شده است ودارای فضایی بسیار شیک و با صفا است. اگر می خواهید یک غذای لذیذ و خوشمزه در جزیره کیش را تجربه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوران میل نمایید. رستوران هتل ویدا دارای 300 نفر ظرفیت می باشد و با برخورداری از سرآشپزانی حرفه ای ارائه دهنده انواع ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود است. از این رو می توان گفت منویی بسیار متنوع و جذاب دارد. در نتیجه گردشگرانی که به رزرو هتل ویدا کیش می پردازند دیگر دغدغه ای بابت تهیه غذا نخواهند داشت. 

هتل ویدا کیش علاوه بر یک رستوران مجهز و مدرن دارای کافی شاپی نیز در طبقه همکف هتل می باشد. این کافی شاپ با ظرفیت 20 نفر فضایی بسیار دوستانه و خاص دارد و می توان از آن جهت گذراندن اوقات فراغت و قرارهای ملاقات دوستانه و ... استفاده نمود و لحظات به یادماندنی را برای خود رقم زد. در کافی شاپ هتل ویدا انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسر، انواع کیک، بستنی و ... ارائه می شود.

هتل ویدا کیش

سالن های هتل ویدا

 هتل ویدا کیش در کنار تمامی امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری که در جهت رفاه حال مهمانان خود ارائه می دهد، مجهز به یک سالن کنفرانس چند منظوره  با ظرفیت 130 نفر در طبقه اول می باشد. این سالن فضایی بسیار شیک و مدرن دارد و مجهز به بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری است. از این رو می تواند مکان مناسبی جهت برگزاری سمینارها، همایش ها، کنگره ها و مراسمات خاص باشد و سالانه مراسمات متعددی در این سالن برگزار می شود. در نتیجه به افرادی که با هدف کاری به جزیره کیش سفر می کنند و قصد برگزاری یک همایش یا مراسم خاص را دارند سالن های چند منظوره هتل ویدا را پیشنهاد می کنیم. 

هتل ویدا کیش

امکانات ورزشی هتل ویدا

 با رزرو هتل ویدا کیش دیگر نگرانی بابت سلامت و تندرستی در طی سفر نخواهید داشت. زیرا هتل ویدا یک مجموعه تفریحی و ورزشی را نیز در ساختمان خود ایجاد نموده است تا مهمانان هتل بتوانند با استفاده از آن، لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنند و لحظات مملو از آرامشی را در بخش هایی از آن تجربه کنند. از جمله امکانات و بخش های این مجموعه می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، پارک کودک، زمین ورزشی و ... اشاره نمود. ÷هم‌چنین 50 درصد تخفیف پارک دلفین‌ها در هتل ویدا کیش ارائه می‌شود. 

هتل ویدا کیش

مکان های گردشگری اطراف هتل ویدا کیش

گشت و گذار در بازارهای کیش و خرید، جزو موضوعات مورد توجه مسافران جزیره کیش است، به همین دلیل هنگام رزرو هتل کیش به این نکته توجه می کنند که آیا هتل به مراکز خرید کیش دسترسی خوبی دارد؟ یکی از مزایای رزرو هتل ویدا کیش این است که این هتل پنج ستاره نه تنها دسترسی خوبی به ساحل خلیج فارس دارد، بلکه میهمانان به سهولت می توانند به بازارها و مجتمع های تجاری کیش رفته و برای خود و عزیزانشان خرید کنند. همچنین مسافران مقیم در این هتل می توانند به آسانی به دانشگاه بین المللی پردیس نیز دسترسی داشته باشند. این هتل پنج ستاره و نوساز با امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت مکانی خوب توانسته در همین مدت کوتاه فعالیت خود، به یکی از اقامتگاه های خوب جزیره کیش تبدیل شود، بنابراین اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، هتل ویدا می تواند اقامتی به یادماندنی و توام با آسایش را برای شما رقم بزند. 

قوانین و مقررات هتل ویدا کیش

• پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

• پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

• به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای خدمات ترانسفر استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، فقط در زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

• قابل توجه مهمانان گرامی، استفاده از مجموعه آبی هتل ویدا برای کودکان زیر 7 سال ممنوع می باشد.

• لازم به ذکر است هتل اتاق توئین یعنی تخت جدا از هم ندارد.

• همچنین به دلیل چارتر بودن هتل های کیش، نرخ های اعلام شده به صورت لحظه ای می باشد و امکان تغییر نرخ وجود دارد.

• در صورت درخواست اقامت به مدت یک شب، لطفا قبل از ثبت درخواست رزرو خود، با ایران هتل آنلاین هماهنگ نمایید.

قیمت هتل ویدا در مقایسه با سایر هتل ها

هزینه اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل های هم ردیف در شرایط قیمتی یکسانی می باشد هتل ویدا جزء تاپ ترین هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود و می توان هتل کوروش ، شایان و شایگان را هم ردیف ویدا دانست.

این هتل قطعا از کیفیت و خدمات مطلوبی برخوردار است به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر هتل های 5 ستاره مشابه که جزء تاپ ترین هتل های 5 ستاره جزیره نمی باشند یک مقدار بالاتر است.

آدرس و تلفن هتل ویدا کیش

آدرس: جزیره کیش - بلوار موج - هتل پنج ستاره ویدا

تلفن جهت رزرو: 47623300 021

سایت هتل ویدا کیش

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت هتل ویدا کیش مراجعه کنید.

www.hotelvida.ir

کلام آخر

با توجه به توضیحات و خصوصیات ذکر شده می توان گفت که هتل پنج ستاره ویدا یکی از برترین و مجهز ترین هتل های جزیره کیش است که با اقامت در آن می توان سفری رویایی و به یادماندنی به جزیره کیش را تجربه نمود. موارد ذکر شده تنها بخشی از امکانات بی نظیر این هتل مجلل است واین هتل دارای امکانات منحصر به فرد و فوق العاده ای است. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که با رزرو آن در سفر کیش لذت و آرامش سفر خود را دوچندان نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر